src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Pluggdag= SANT

Uppe med tuppen och om en timma befinner jag mig i högskolans bibliotek och pluggar. Har gett mig tusan på att komma en bit denna vecka så jag slipper sitta hela nästa vecka med blåslamban i rumpan. Vi har ledigt nästa vecka för att plugga med portfoliosarna, men för mig blir det jobb med ena. Alltså mellan 8.00 och 9.30 så ska jag plugga med mitt eget, sedan ska jag och Mikaela sitta med läslärorna och skriva ett informationsblad om Kiwi-böckerna. Hoppas det går snabbt, för så fort vi blir klara så fortsätter jag med mitt igen. Jag kommer inte gå hem förens vid 15.30, eftersom jag ska och träna kl 17.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0