src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag eftermiddag

Sitter vid min dator och känner mig allmänt trött, har gett mig tusan på att jag ska plugga lite, och jag har gjort en mall för min vision oh skrivit en inledning på fyra rader. Det är inte dåligt av mig som varit i skolan hela dagen. Jag har bestämt mig för att vara duktigare än vad jag varit förut, om jag inte pluggar något under en dag så blir det någon typ av bestraffning, och tro mig det funkar. Idag är straffet att jag inte får se Andra avenyn klockan 21.00 på ettan. Så det är bara att fortsätta och ha det målet i siktet. Ska skriva lite till sedan kan jag ta kväll och bara njuta av att få leva:) I morgon ska jag vara hos Annelie 9.00, vi ska hålla på med den digitala uppgiften, och gissa vem som ska få vara rösten på vår film:P Jag fick inte välja själv, det blev bara så:) Nu åter till plugget!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina kort på dig Sofia! Vem har tagit dem? Anna

2009-11-25 @ 22:08:53
URL: http://annaalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0