src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Snöiga torsdag

Snön har vräkt ner hela morgonen men den lägger sig inte vit på backen för det är för blött, dock har den gjort det på både husen och slalombacken uppe på billingen. Hoppas det inte snöar så här mycket vid fem tiden då det är fotbollsträning. Det blir vantar och mössa idag har jag insett:/ Skulle behövt ett brett pannband i stället tror jag, mössa kan bli för varmt ibland.

Annars idag ska jag bara vara hemma och ta hand om mig själv, har börjat läst en bok vi ska ha till ett litteraturseminarie nästa vecka, kan inte påstå att den är bra, men det är bara att bita ihop och läsa den och hitta två frågor som vi ska diskutera.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0