src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Dagarna går fort nu, både på gott och ont. I morgon har jag inga lektioner och då ska jag passa på och plugga lite samt gå på stan och inhandla något snyggt att ha på mig på lördag då det är jubeleumsfest med fotbollen. i börja en ny kurs igår som heter Barn- och Ungdomslitteratur, delade meningar om hur rolig den kommer bli. Uppgifterna är inte allt för komplicerade så det är ju skönt, nackdelen är ju att jag har en portfolio vid sidan av som alltid får ida när uppgifter ska in vid sidan av tidigare.

Idag har jag föreläsningar hela dagen och när jag kommer hem ska jag tvätta så jag har några träningskläder att ta på mig i kväll. Blir sen träning idag men det gör inget eftersom jag får sova i morgonbitti om jag vill!

Ha en super dag!


Kommentarer
Postat av: marica

Låter bra att inte uppgifterna är allt för jobbiga, något att se fram emot allså :)

Ha en bra kväll!

2009-11-11 @ 21:27:37
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0