src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag

Jag är så himla trött, jag vet inte om jag kommer orka med en tre timmars föreläsning? På sista tiden har jag varit så morgontrött och det är inte likt mig, dom som känner mig vet att jag alltid är uppe med tuppen. Kanske borde gå och lägga mig tidigare på kvällen men det är lättare sagt än gjort.

Mamma har varit hos mig sedan i går! Vi har haft det jättemysigt och lagat god mat tillsammans. Det blev en lugn och skön kväll igår och slippa tänka på allt annat. Nu på morgonen ska hon åka hem, samtidigt som jag ska gå till skolan. Vi kanske ses redan i helgen då jag har planer på att åka till Askersund.

Nu åter till morgonfixet!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0