src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

VINST!

Igår vann vi matchn mot Varnhem med 1-3! Riktigt gött med en vist efter två förluster! Alla spela jätte bra och det känns som att vi börjar bli mer och mer som ett helt samlat lag.

Lärs gärna analysen från matchen: VÅMBS IF DAM

En annan rolig sak som hände igår var ju att Malena Ernman gick vidare från kvalet till finalen i Eurovision song contest! Blev så himla glad när de öppna det elektroniska kuvertet och det var en svenk flagga i:)


Onsdag!

Idag är det onsdag, eller ska jag säga REDAN onsdag, det är sjukt va fort dagarna kan gå. Idag så ska jag till skolan vid niotiden och plugga i biblioteket, både förbereda mig för eftermiddagens redovisning (överlämning) och så ska jag skriva på arbetet som ska in i nästa vecka, eller en vecka precis idag. Idag ska jag även lämna in det andra arbetet som ligger klart här brevid mig. Tror jag har gjort rätt men man vet aldrig, det får tiden visa, har hela sommaren på mig att kompletera annars. Vid 12.00 så är det styrelsemöte vilket jag hoppas går väldigt fort för min grupp sitter och väntar på mig för vi ska tillsammans förbereda lite inför redovisningen. Kl 15.15-16.45 är redovisningen och kl 17.00 ska jag på middag med SU. Jag har alltså att göra idag.

Ha en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0