src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Skorna fungerar

Nu har jag testat skorna på träningen och dom fungerade jätte bra! Fick inge skoskav men lite kramp i fötterna, men det dör ingen av. Idag kunde jag knappt få luft ett tag, vi körde effektiv löpning i en minut 3 gånger och i sista vändan när de blåste att det var klart föll jag bara ihop och hade as svårt att andas. Nästa måndag ska jag och göra tester hos asmasköterskan så vi får se om det är ansträngnings astma. Inhalatorn jag har nu fungerar ju inte:( När jag ska trycka fram en dos så fungerar det inte ibland. Det är lite frusterande när man har svårt att andas och så ska man hålla på och krongla med den. Jag hoppas det går bättre i morgon:) I morgon ja...hmm vad ska jag göra då? På dagen kanske jag ska sätta mig i solen och läsa en bok, får hoppas att jag får tillbaka responsen på arbetet snart? Vill få det gjort så jag kan slappna av helt. Det är bara en redovisning kvar nu och den är nästa tisdag sen är jag fri från skolan. Bara kompleteringar får mig att gå till skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0