src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Sköna måndag

Nej, jag är inte knepp, jag har faktist att denna måndag har varit skön, bortsett från morgonens seminarium. den var så himla tråkig och han som föreläste om anmälningsplikt och sekretess fick mig att se att mitt framtida yrke är riskfyllt vad jag än gör. Gör jag något kan det bli fel och gör jag inget blir det fel. Jag har valt ett riskfyllt yrke.

Det som har varit helt underbart idag är att jag har skickat in arbetet för respons, så den får jag tillbaka nästa vecka, så den är ur världen ett tag. sedan var det en bra träning, den var jobbig som tusan men även rolig. Känns verkligen att jag har utvecklats mycket.

I morgon är det tisdag och jag ska till skolan på föreläsning på morgonen och sedan efter lunch ska jag och Sofia sitta med en paruppgift. På kvällen blir det träning igen:) Käner mig duktig!


Kommentarer
Postat av: marica

Härligt att man kan tycka om måndagar :-) Min måndag var oxå bra :-)



Tisdag idag nu då, jag pluggar hemma.. ska leta efter några bra meningar att referera till i ett arbete.. en del böcker är ju såå tråkiga men det är bara att gilla läget och bita ihop!



Har du planer på att arbeta inom förskolan eller skolan?



Ha en bra dag, Kram!

2009-05-19 @ 09:57:38
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0