src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Plugg, plugg och lite mer plugg

Rubriken säger allt, jag pluggar och pluggar och pluggar lite till. Jag är i alla fall glad att jag har fotbollen i bland med för att variera lite. Jag har insett att jag kanske måste gå till biblioteket på lördag med och plugga, har inga böcker hemma som jag kan använda. Sitter i skolan nu men jag har tagit en lite paus. Har skrivit en A4 sedan jag kom kl halv nio i morse. Det tycker jag är helt okej för att vara mig.

I kväll är det fotbollsträning, det är tidig träning idag och det är skönt för då hinner mn varava ner lite innan man lägger sig. I morgon så ska jag plugga igen och även sitta med Sofia och göra lite på vår paruppgift. Vi ska skriva om Barn i Kris tror jag. Hehe va bra koll jag har:)

Nej nu åter till allvaret.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0