src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Mitt i veckan

Ja ha tiden går fort, tyckte att det nyss var måndag men idag är det redan onsdag. Idag är det ingen träning vilket är skönt så jag kan koppla av lite. Det är intensivt när man tränar måndag, tisdag, torsdag och match på lördagar, det betyder alltså att jag ändas är ledig på onsdag, fredag och söndag. Har för övrigt träningsvärk i mina lår, har ont som tusan.

Idag är det fadderutbildning på skolan, och jag måste gå på den igen för det är nytt upplägg. Ska inte vara fadder men jag sitter ju i styrelsen så jag måste gå utbildningen i alla fall. Efter utbildningen så ska vi ha styrelsemöte så jag är garanterat inte hemma förens vid 18.00 idag, då ska jag hem till nina och käka tacos!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Julya

fin blogg, allt bra ? :)

2009-05-07 @ 15:30:43
URL: http://segast.blogg.se/
Postat av: Mia

Du... när har du hemmamatch då? Du skulle ju säga till så jag får komma och titta!!

2009-05-08 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0