src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fotboll, Fotboll, Fotboll

Igår när jag och Malin cyklade bort till Claesborg för att träna så prata vi om vad mycket tid vi tillbringar med fotbollen. Träning måndag, tisdag och torsdag och sen är det en match på helgerna. Alltså så är det fyra dagar i veckan vi har bokat upp oss för fotbollen. Och vet ni vad, det var det bästa beslutet jag har tagit, att börja spela här i skövde, det är så himla roligt och jag har fått många nya vänner. Det går bra för oss med i serien, vi ligger 4:a och jag tvivlar inte på att vi kan gå om några lag till! I morgon har vi match mot Hjo kl 15.00:)

Idag så ska jag ligga ute och sola med Nina! Vi tänkte försöka bättra på brännan lite:) I kväll så ska jag hem till Louice för vi ska ha lite sommaravslutning med styrelsen . Vi ska grilla och fixa lite inför introt. Ingen alkohol för min del eftersom det är match i morgon. Men i morgon kväll ska jag inte håla inne på något för då är det klassfest:) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0