src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Trött och ont

Inte många timmars sömn, en av orsakerna till det är att jag har haft något så fruktansvärt omt i mitt knä och har det fortfarande. Igår på träningen kände jag att det var något som var fel men jag hade inte så ont så jag körde ju på, men senare på kvällen blev det bara värre och värre. Nu har jag så ont att jag haltar:( Vet inte vad det är som är fel? Kanske kan vara en inflammation? Får se om det blir bättre under dagen, ska ju inte gå så himla mycket idag eftersom jag bara
ska sitta i skolan och läsa.

Som sagt idag ska jag sitta i skolan och läsa, samt att skriva ett A4 till ett seminarium som skall hållas på torsdag. Tycker det är onödigt att man ska behöva lämna in en hel sida med text till ett seminarium. Känns som att de behöver stenkoll på oss. Vi behöver det aldrig annars men vi förbereder oss ändå, så det känns bara som att de har kontroll behov.  Ja ja jag ska inte klaga det kunde vara värre.

Senare idag har jag SU möte med och efter det ska jag bege mig till kårhuset för den offentliga utfrågningen där jag har närvaroplikt, fråga mig inte varför? Skulle behövt vara hemma och sova.





Kommentarer
Postat av: ingela

Låter som en överansträngning. Blir kanske för mycket för knäna med hårdträning efter vila, kör en mjukstart efter vinterns ide. kram

2009-03-30 @ 14:46:54
URL: http://sisterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0