src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tisdag 24/3

Idag ska jag plugga hela dagen, men mitt i allt ska jag bege mig till vårdcentralen och kolla fall jag eventuellt har ansträngningsastma. Tycker verkligen inte om att gå till doktorn, det är inget ställe jag går till ofta och det är jag glad för. Men för min tränings skull är det nog bäst att jag kollar upp detta. Jag får återkomma med hur det gick.

Uppdatering angående min viktminskning kanske ni vill ha med. Än så länge har jag klarat mig och äta tre påsar om dagen i två dagar, varje dag är en kamp att motstå alla frestelser.  Jag tänker sjutton klara det tills fredag i alla fall. För på kvällen då ska jag äta pytte lite tacos när vi har teambuilding.

Nu ska jag gra mig i ordning och sätta mig i skolan och plugga.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0