src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Plugg

mellan 9-12 satt jag i skolan och pluggade och gjorde uppgifter till ungarna på VFUn känner mig riktigt duktig måste jag säga:) Fick en del gjort och lite av maniken har släppt. Ska gå till skolan vid tre tänkte jag och plugga lite mer tills jag ska på SU möte kl 17.00.

Nu när jag tittar genom mitt fönster så ser jag att snön håller på att lägga sig som ett vitt täcke över Skövde, jag är trött på snö verkligen så jag blir en aning deppig av vädret. Ska försöka hålla humöret uppe:)

Satt och kollade i min almenacka hur det kommer se ut två månader fram över, och jag konstaterade snabt att jag inte kommer hinna åka hem till Askersund någonting. Så vill någon träffa mig får dom komma hit. För övrigt har jag många lediga dagar men all tid går åt att plugga.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0