src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ny vecka

Ja ha då satt man här igen och det är en ny vecka, det som är annorlunda är att jag inte behöver åka till vfun, känns skönt på ett sätt att slippa gå upp så tidigt för att hinna med bussen. Är uppe ganska tidigt i alla fall idag men jag vaknade av mig själv, ska till skolan vid nio och ha han om röstningen till FUM, ungefär till klockan elva. Sen ska jag sitta och läsa i biblan tänkte jag. Hade sett fel vilket seminarum vi ska ha i morgon, så jag får göra en snabb förberedelse.

Igår var jag och tränade i snöovädret, det var ganska jobbigt för det snöa ju inte så lite häller. Vi såg knappt någe för det slog mot ansiktet. Blev ganska glad innan träningen, jag stod och vänta på att min tränare skulle komma och hämta mig och då kommer en tjej fram till mig och frågar fall jag ska träna och då vidade det sig att hon också skulle göra det. Hon bor här två hus bort och läser på högskolan hon med. Kändes skönt att få någon och prata med:) Började lära mig namn igår, några namn sitter nu i alla fall och jag vet hur de ser ut utan att titta på dem:) Alla tjejer såg för mig likadana ut första gångerna.

Så här ser min vecka ut:

Måndag: Ta han om röstningen till FUM mellan 9-11. Sen ska jag plugga och tvätta kl 16.00.
Tisdag: plugga på morgonen sen ska jag ha seminarium kl 13.15-15.00.
Onsdag: Ta hand om röstningen till FUM 9-11, sen plugga och kl 18.00 ska jag cykla till Arenan för att sedan åka till fotbollsträningen
Torsdag: Mamma kommer till mig! Styrelsemöte kl 16.00.
Fredag: Åker på utbildning i Mölnlycke
Lördag: Är i mölnlycke hela dagen och kommer hem på kvällen då jag bara hinner in innanför dörrenför att sedan gå upp till våning 10 där Sofia har 25 årsfest.
Söndag: Slappa halva dagen, kl 16.20 fotbollsträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0