src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ny vecka

Ny vecka och ny start på pluggandet. Jag har bestämt mig för att försöka plugga så mycket som möjligt på veckorna och ha pluggstopp på helger. Detta för att jag ska må så bra som möjligt, när det blir för mycket för mig så skiter jag i allt och kommer efter, så nu ska jag planera min tid mycket bättre. Helgen som varit nu har jag mått bra gällande detta, jag har inte pluggat någonting, men jag har haft full rulle denna helg så det finns orsaker till det. Utbildning mellan fredag och lördag, samt 25 årsfest på lördagkvällen och igår så hade jag en vilodag, jag hoppade över fotbollsträningen till och med och så klok har jag inte varit på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0