src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Nervös

Fattar inte varför jag är nervös egentligen? Att få besök av sin lärare från högskolan är väll inget att nervös för? Det värsta är nog att hon ska sitta och kolla när jag har lektionen, det är nog det som gör mig nervös. Någon som titter i ett hörn och iaktar minsta steg jag tar och minsta ord jag säger. Ja, jag kan inte göra mer än att göra mitt bästa. Jag får göra fel, det värsta då är att hon kan påpeka det efteråt, och det är väll ingen fara. 

I dag när jag kommer hem, ska jag gå i väg med Nina och tippa på melodifestivalen, gick inge bra för oss i helgen, men nu har vi en strategi:) 

Nu ska jag försöka och få i mig lite frukost. 

Ha en bra dag!
 Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0