src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Mental förberedelse

Gårdagen
Igår var det förfest hos mig sen blev det kåren, vi var några i styrelsen som bestämde oss för att träffas utanför styrelsejobbet och det kan jag säga var det bästa som kunde hända. Jg lärde känna andra sidor hos några av dem. Vi hade det jätte trevligt:) För mig blev inte det så långvarig kväll, jag begav mig hem från kåren redan vid tolvtiden, stog inte ut med min huvudvärk. Har haft huvudvärk sedan i onsdags efte träningen. Men idag är huvudvärken borta.

Lördag
Jag sov ganska länge idag, och jag kan inte säga att jag har fått så mycket mer gjort än att ha tvättat 5 maskiner tvätt, ska nog inte spara så mycket tvätt, men nu är garderoben full. Jag har varit på en promenad idag med, det var riktigt härligt. Det var varmt ute så jag svettades jätte mycket när jag hade på mig min viterjacka. Medvetet hade jag tagit på mig ett linne under för att det inte skulle bli för varmt, men det blev det ändå. Det var skönt att gå ut och få ränsa tankarna, jag håller på och förberede mig mentalt för att starta med cambridge i morgon, nu tänker jag verkligen klara det. Jag har även get mig f*n på att klara pluggandet med och att jag ska sätta igång med att plugga redan i morgon så jag slipper stressa så mycket i veckan. Annars idag har jag haft tråkigt, Nina är inte hemma heller så jag har inget att tjöta med:(

Robinsson
Just nu sitter jag och tittar på robinsson, det var några år sedan jag såg det och jag måste säga att det inte är så roligt längre med det programmet. Ska fortsätta och se det nu för det finns inte så mycket annat att glo på.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0