src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Duktiga ja!

Känner mig så himla duktig, för jag har städat hela lägenheten! Det är så himla skönt med en ren lägenhet, då får man lust till annat. Som till exempel plugga. Jag har klippt ihop en film från VFUn nu, så nu är den delen klar! Nu ska jag bara knåpa ihop en power point också. Om jag hinner lite senare ska jag skriva lite på ett annat arbete också. Vi har två stora uppgifter som ska in samma datum, så det finns att gör, men så är det när man går på högskolan. Har till V 13 på mig att hinna klart allt och det är gott om tid för mig:) Är jag riktigt flitig kanske jag blir klar mycket tidigare och kan roa mig med annat.

HA en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0