src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Dålig dag

Eller ska jag säga att jag har haft en dålig helg. Kännt mig allmänt depprimerad denna helg, samt att jag inte har sovit så mycket. Har så mycket att tänka på även om jag inte har något skolarbete. Det är så mycket med mig själv att ta tag i så sömnen vill inte infinna sig.

Idag började ju dagen med att jag inte hade ställt om klockan som jag skrev i det tidigare inlägget. Det är mycket som ligger och rotar och jag har inte alls vari på bra humör. Tänkte att jag skulle träna som tusan så att jag kunde få ur mig all ilska, men så blev det inte, det var ingen bra träning idag, en hel träning fick jag stå och passa, och hoppa upp och ner för att inte bli kall. Skulle ha vilja drämma till bollen som tusan och låssas att det jag sparkar på vad alla mina problem. Fick inte alls ur mig någon ilska så den finns kvar inom mig och jag vet inte vart jag ska få ur den. Kommer bli en till natt med sömnbrist allt bara går omkring i huvet och jag tänker på så mycket att huvet håller på att spricka.

För övrigt i helgen har jag varit på teambuilding och gick ut på kåren med R och N samt att jag har umgåts nästan hela helgen med dom. Känns skönt att kunna koppla bort allt för stunden och göra någonting annat.

Många tårar har rullat ner från mina kinder under den sista tiden och jag vet inte när de ska sluta rulla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0