src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Storvinst!

Idag gick jag upp vid halv åtta, gjorde mig i ordning och sedan tog bilen till Skövde för att spela match och hämta cykel och andra saker som jag behöver ha i Askersund under sommaren.  När jag åkte neråt så hamna jag mitt i vätternrundan, jag skojar inte om jag säger att jag kanske mötte ca 3000 cyklister. Som tur var så var jag på den sidan så jag mötte strömen, men det var typ 50 km/h mellan Askersund och efter Karlsborg, så färden till Skövde blev lång tidsmässigt.

Matchen var viktigt mot Skultorp och det behövdes en vinst och minst 3 i målskillnad för att v i ska gå upp i serieledning. Vi vann med hela 1-7 på bortaplan. Kändes extra skönt att vinna när det var derby med:) Jag höll på att göra två mål men målvakten hade tur och tog de i sista sekund. Läs analysen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0