src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Soliga Skövde

När jag vaknade upp i min underbart sköna säng hemma i Skövde idag så lyste solen ute:) Så himla lycklig blev jag, jag satte igång och käka frukost och redan kvart över nio var jag här ute och solade! Så himla skönt och det var nästan ingen ute heller, bara barn som lekte på lekplatsen. Så nu har jag bättrat på brännan och ska snart bege mig till banken och lösa ut en chek. Ska även gå och införskaffa mig solskyddsfaktor för min gamla är slut.

Senare i eftermiddag så ska jag till Claesborg och se när mitt lag spelar, fick inte vara med på matchen eftersom jag inte tränat denna vecka.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0