src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Sista veckan i Skövde

Ja då är jag inne på sista veckan här i skövde inför sommaren. Tiden går så himla fort. Ska bli roligt att komma hem och träffa vänner och bekanta, speciellt mitt lilla kusinbarn Tilda som kom till världen i april. Det var verkligen evigheter sedan jag var i Askersund.

Idag så ska jag tvätta mellan 10-13, ska bli skönt att kunna få bort lite smutstvätt. Ska även bege mig till skolan och uträtta lite ärenden. I eftermiddag ska jag till Vårdcentralen och göra astmatester, så får ag se om det är något astmaliknande jag har? Och i kväll är det fotbollsträning!

Kommentarer
Postat av: marica

Jag ska läsa att tala kursen.. för att få in lite mer än 0 kr på mitt konto :-)

Trevlig sommar om vi inte ses i Skövde mer innan du drar då!

Kram!

2009-06-08 @ 16:41:49
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0