src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag/Torsdag

Onsdag: Igår åkte jag med Nina och Robert till Göteborg för att hämta hem Roberts bil. Vi gick även på stan lite och kolla runt, det var riktigt mysigt. sedan begav vi oss hem till Roberts familj där vi sedan gick över till grannen som tog studenten. Kändes lite konstigt att gå till någon man inte känner men de var riktigt gästvänliga. Bilfärden hem var riktigt rolig, vi lekte lite och alla blev nöjda någongång när de vann:) Nina och jag skratta så vi höll på att dö ett tag, vi kan verkligen få  till det ibland.

Torsdag: Redan torsdag! Känns konstigt att va helt skolfri, jag har verkligen ingenting att göra? SKÖNT som tusan kan jag säga! Idag ska jag, Sofia och Nina gå på stan och umgås lite innan Nina åker hem till familje för sommaren. Vi kommer inte ses så mycket nu under sommaren och då vill vi göra någonting trevligt innan alla drar. Sofia är kvar tills på tisdag vilket jag är tacksam för eftersom jag då bara behöver vara ensam två dagar, för jag åker hem om en vecka. I kväll är det fotbollsträning, och det blir laddning inför morgondagens match.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0