src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Askersund

Ja ha, så var jag i Askersubnd nu då. Känns skönt att lämna Skövde för att se lite annat. Finns en sak som jag inte gillar att lämna och det är fotbollen:( Kommer inte alls bli mycket träning när jag är här i Askersund även om jag ska träna med mitt gamla lag för de tränar typ 1-2 gånger i veckan beroende på hur matcherna ligger. Jag är ju van med 3 träningar i veckan nu samt en match. Jag får ta och träna konditionen en bollteckniken är ju minst lika viktig, får köpa mig en boll och trixa lite här ute på gräsplätten. Idag har jag faktist varit ute och prungit och gått och det gick bra med andningen och allt:) Känns skönt! PÅ lördag är det match mot Skultorp borta, och det är en viktig match, eftersom om vi vinner såp tar vi serieledningen!

Igår när jag kom hit så åkte jag direkt hem till min kusin. Då fick jag träffa mitt lilla kusinbarn Tilda:) Snacka om söt unge! Hon ärså himla gosig! Kläderna hon fick av ig kommer hon vara jätte söt i.

I morgon är det min systers student! Så det blir full rulle hela dagen kan jag lova! Dock ingen alkohol för min del eftersom jag har match dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Vad gulligt sagt :) Glad jag blir :)

Tack <3

2009-06-11 @ 14:12:20
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0