src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Sorry

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering här på bloggen. Har jobbat mycket nu och har inte haft tid att lägga ner någon själ på att skriva. Förra veckan jobba jag från måndag till denna måndag och så var jag ledig tisdag och jobba onsdag till fredag. Men nu är jag ledig i helgen och jag ska verkligen njuta av ledigheten och jag tänker inte tacka ja till något jobb. Sedan är det dags för en monsterperiod till med många dagars arbete.

Så här jobbar jag i två veckor:

Måndag: 14-21.15
Tisdag: 14-21
Onsdag: 7-14
Torsdag: 7-16
Fredag:  Ledig
Lördag: 12-21.15
Söndag: 7-21 (Delad tur)
Måndag: 6.45-16
Tisdag: 7-16
Onsdag: Ledig
Torsdag: 14-21
Fredag: 7-16
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Pengar, Pengar, Pengar!

Annars har det inte hänt så mycket mer än att jag träffa mina gamla klasskompisar från BF eller några av dem, fick även träffa de små barnen som var så goa och mysiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0