src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Mindre än en månad

Om lite mindre än en månad så har jag flyttat hem till Skövde igen efter en sommar här i Askersund med massor av jobb. Jag längtar faktist hem till mina vänner och min lägenhet jätte mycket. Att bara ha sina saker runt sig och inte behöva tänka på att andra bor i samma hushåll. Det har fungerat ganska bra i Askerund men det är trångt att bo fyra stycken i en trea.

Idag ska Mamma, jag och Per åka ner till skövde en sväng, jag ska hämta räkningarna och min dator. Har endel syrelsearbete att fixa med inför introt och allt är på min dator nere i Skövde. Sedan beger vi oss till Töreboda och hälsar på Pers mor. Det blir en liten utflykt på min lediga dag:)

Nu jobbar jag bara i morgon kväll, sedan är jag ledig resten av denna vecka. I helgen ska jag hemm till Katta i Pålsboda och umgås med henne och ha mys:) Var länge sedan vi umgicks.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska vi åka:)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag saknar dig stumpan, längtar till i höst:) vad roligt vi ska ha:D

2009-07-24 @ 15:27:07
URL: http://metrobloggen.se/ninadiggardig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0