src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

"B"-Dag!

Idag har det varit en riktig "B"-dag, hehe det är inte lika illa som det låter men jag ska förklara!

Dagen började med att klockan ringde kl 7.00 då var det dags att göra sig i ordning och bege sig ut till min kusin Ingela för jag fick i uppgift att vara barnvakt åt lilla Tilda när ingela målade huset:) Hon är så himla härlig den ungen! Jag och Tilda gick en liten promenad och hon var så trött så hon somna ganska snabbt. 

När Ingela målat klart så åkte vi med min Moster och min syster ut i skogen och plocka blåbär och Tilda var allt med också och gjorde lite ljud i från sig:) Hon är så duktig, och hade tålamod nästa hela tiden:)

Barnvakt + Blåbär= "B"-dag


Söta Tilda!

Söt flicka sover sött


Jag och sötnosen


Tilda!


Ingela och patrik målar!


Huset har blivit så fint!


Blåbärsplock och Vivan är i farten!


Ingela och Marina!


Marina är sugen på fika!


Marina är glad för att hon hittat många bär!


Tilda mitt i blåbärsriset!


Tilda och Ingela plockar bär!



5 liter bär!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0