src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

*Vit Lördag*


...Snön ligger vit på taken och fia sitter vid datorn klarvaken:P

Tro det eller ej men det är faktist snö ute, det är inga stora mängder, men så pass mycket att det täcker backen. Det börja snöa i går kväll när vi tog en promenad till stan, men då trodde jag inte att det skulle ligga kvar idag på backen. Folk åker skidor i slalombacken vid billingen i alla fall. Det kommer nog ligga kvar under dagen, för det är -2,5 grader ute.

Idag ska jag följa med Nina och Robert och handla på coop, eftersom jag inte har ätit vanlig mat under veckan så är kylskåpet så tomt så det ekar. Annars ska jag försöka komma till gymet och träna om tiden räcker till för det stänger ju tidigare idag, eller så kanske jag tar mig en långpromenad. Huvudsaken är att jag rör på mig. I kväll så blir det tv för då är det final i Körslaget, och jag hoppas att Snygg Erik vinner:) Men ska jag vara ärlig så tycker jag både team Erik och Team Hanna är jätte bra, det är första gången som mina två favoriter kommer till final i ett program, okej det var det i idol också:P A ja jag ska sitta och hålla tummarna för dem i alla fall.

Udag ska jag äta en måltid och jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska göra? Funderar på någon god sallad:) Antingen med kyckling eller räkor i? Hm...

Nu ska jag försöka få i mig en soppa innan vi åker och handlar:)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: vivan

Haloj! Du har en utmaning hos mig!

lätt som en plätt är det...kramen!

2009-02-01 @ 20:36:18
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0