src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vinter i Skövde

Vaknade vid klockan 6 idag, hade så himla ont i örat och nu har det börjat runnit ur det också. Känns som det skvalpar i huvet på mig, och sådåligt jag hör nu har jag inte hört på hela veckan, jag får ha jätte högt ljud på tvn. När jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade blev jag först glad för att det var massor av snö ute men sen slog det mig att min cykeltur till vårdcentralen får ställas in och jag får gå i stället. Hoppas att det inte är så halt. Föresten vet jag inte än om jag måste palla mig dit? I vilket fall måste jag palla mig ut för jag måste till apoteket, sen måste jag även köpa nytt kollegeblock och pärm till den nya kursen som börjar i morgon.

Idag börjar mitt nya liv, inget kan stoppa mig nu, det spelar ingen roll hur dåligt jag mår. Från och med idag blir det soppor och vatten. 

 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej. lider med dig.

Vet hur det känns när man har så j*vla ont i örat.

hoppas det blir bättre.



Marina

2009-01-19 @ 08:49:33
Postat av: Emilia

Kanske är bäst du söker för det där...

2009-01-19 @ 10:40:10
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0