src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tror inte det är sant:(

I går och idag på förmiddagen har jag varit så glad för att jag inte har haft ont i mitt öra, desutom så tog jag de sista tabletterna i morse för öroninflammationen, men nu på kvällskviten har det börja komma tillbaka igen:( Jag orkar verkligen inte en omgång till, jag vill kunna börja träna snart, om det inte är bättre tills på måndag blir det till att ringa vårdcentralen och hoppas på att kunna få mer penicilin, i värsta fall måste jag dit och göra en undersökningen och punga ut 120 spänn till. Tycker det är dyrt, jag väljer ju liksom inte att gå dit, jag måste ju om jag ska bli bra. Sen kostar ju medicinen med. Klockan är mycket nu men jag är inte trött, jag är ganska ledsen om jag tänker efter för jag har verkligen ingen ork att ha ont i örat längre, jag hör knappt inget på det häller och nu i veckan börjar föreläsningarna igen och då är det en fördel att höra. Vad som än händer nu tänker jag börja med cambridge på måndag för nu tänker jag inte vänta längre, skiter i hur dåligt jag mår jag måste sätta igång. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0