src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Tack Ketti!

Vill ni ha blogghjälp ska ni snlita min vän Ketti! Hon vet hur en snygg blogg ska se ut! Kolla bara min hon har ordnat!

Jag var hos doktorn i morse och det visade sig att öroninflammationen hade förvärrats och att jag var så svullen i hörselgången att hon va tvungen att använda sig av ett mikroskåp för att kunna kolla in i örat, jag lovar det sjorde svinont! Önskar inte min värsta fiende att för göra det, hon sög för övrigt ut massor av vätska som låg i gången och det var as läskigt. Efter all undersökning så hör jag inte ett dugg på örat, det är helt täppt. Fick pencilin av en starkare variant i en vecka till plugg örondroppar tre gånger om dagen i en vecka, kul?= NOT. Alvedon är något som jag använder också för att inte avlida av smärtan,

Var även på stan idag med Mariah efter Speakstämman som för övrigt gick på mindre än fem minuter. Vi gick till apoteket och fixa alvedon till mig och sedan köpte jag kollegeblock och pennor på akademibokhandeln, och pärm på Åhlens. Gick även in på Lindex oxh köpte tröjan jag har spanat på under en lång tid, en stickad!

Nu håller jag på och tvättar och det behövs, har inget att sätta på mig. Börjar bli ganska trött nu, borde kanske ta det lugnare, men man måste ju fixa i hemmet med. Ska lägga mig tidigt i kväll och kolla på idrottsgalan.


Kommentarer
Postat av: Maria

VA?! nä det har jag inte gjort, men det sa de ju att vi skulle vara.. är det eva som varit i farten igen, fasen också! Vi ses imorgon :P

2009-01-19 @ 21:57:17
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är jätte fin din design! Gillar självklart din header otroligt mycket :)

2009-01-20 @ 17:52:14
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0