src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Onsdag 21 Januari



Tro det eller ej man jag har sovit hela natten, har vaknat två gånger av att det har vätskat lite från örat men har unnat somna om igen. Känns ganska bra att veta att det är på bättringsvägen, har inte behövt tagit alvedon i natt häller. Nu fattas det bara att jag kan börja höra igen, men det kan nog ta ett tag. Jag får hoppas på det bästa.

Ja ha idag är det dags för skola igen, börjar 8.15 och slutar 15.00, så det är långdag. Bara föreläsningar, men de låter rätt intressanta på namnen. 

Annars idag så ska jag bara va hemma och ta det lugnt, kanske plocka lite så jag slipper göra allt på torsdag när jag är helt schemafri, vill gärna ha det snyggt när jag komme hem efter helgen, känns mycket bättre att komma hem då. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0