src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Omställning

för mig är klockan inte sju på morgonen utan ett på dagen, jag vaknade vid halv sex och var helt klarvaken även fast jag inte har sovit mycket under två dagar. Det här kommer ta tid att återställa men jag får plåga mig på kvällarna och hålla mig uppe så jag blir trött.

Igårkväll var jag hemma hos min granne Sofia, hon hade förfest innan de skulle ut på krogen men jag följde inte med ut, jag hade fullt upp att hålla ögonen öppna och inte somna:P Gick hem vid halv elva för då orka jag inte mer.

Sandra har skickat över Thailandbilderna nu så jag tänkte lägga upp några!












Kommentarer
Postat av: KatarinaZ

Åh vilka härliga bilder. VI har haft det så kallt brrrr här. minus grader medan ni två solat och haft det skönt. Så avis. hehee Alllt bra? Kram

2009-01-11 @ 11:41:22
URL: http://katarinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0