src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Med leende på läpparna!

Idag när jag vaknade kände jag att detta kan bli en väldigt bra dag! Jag satte på tvn, droppa i örondropparna och sedan satte på datorn och la mig igen, låg en halvtimma och sedan gick jag upp och då tyckte jag att jag hörde lite mer detaljer, som när klockan tickar och suset från datorn. Sen kom jag på det, jag börjar höra bättre på det högra örat, yehoo!!! Det är inte helt toppen bra men jag hör bättre på det:) Lycklig! YES!

Idag står städning högst på schemat, sedan ska jag börja packa inför morgondagens färd till Askersund. I eftermiddag ska jag och Nina på stan och fixa mer cambridge påsar och så ska jag hämta ut mina böcker på coopkonsum. Så sen har jag ju böcker att sysselsätta mig med.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Så nu behöver jag inte skrika åt dig längre alltså ;-) Trevlig helg! Förresten när kommer du hem? Blir det någon promenad på söndag eller?

2009-01-22 @ 10:31:36
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0