src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Hello Sweden! (10.22)

Nu var det ett tag sedan jag horde av mig har nerifran! Ja vad har hant sedan sist? De tre forsta dagarna har var helt okej och solen var framme lite da och da. Sedan efter det har det bara varit mulet och det har varit regnskurar titt som tett, men konstigt nog har det alltid varit fint pa kvallarna.

Vi har vilket fall varit pa en utflykt an sa lange,det var pa nyarsafton, det bleven tur pa havet med djuphavsfiske, gick bra till en borjan for mig, men efter forsta metet sa made jag inget bra, Sofia Wellermo som har fiskat i alla ar blev sjosjuk och lag helt deckad hela resan pa fem timmar. Jag har aldrig matt sa daligt i hela mitt liv, och jag onskar inte ans min varsta fiende att fa ma sa. Stackars Sandra fick meta helt sjalv, men hon fick en slags orange fisk i alla fall. Det var inte bara jag som made daligt utan det var en svenska till som made illa, och hon var gravid dessutom. Ja borjan pa nyarsafton var inte alls sa bra som jag vantat mig. Men kvallen var helt kanon, vi akte till Chaweng Beach och at god mat och kolla pa upptradanden:) Himlen var sa fin och de skickade upp massor av eldballonger i himlen och det var massor av fyverkerier! Efter tolvslaget parta vi loss ordentligt, sa mycket att fia inte made sa bra pa hemvagen haha, och inte dagen efter haller:P Kul var det vilket fall!

Senare idag ska Sandra och jag boka en utflykt till i morgon da det forhoppningsvis blir jeep safari da vi ska rida elefant, bada i vattenfall med mycket mer. Inga bilder idag men jag kanske hor av mig i veckann igen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mariah

Äntligen hör du av dig igen! Låter som om ni har det bra där nere...trots sjösjuka och fyllesjuka ;-)

Hälsa elefanterna från mig!

2009-01-03 @ 10:54:59
URL: http://vilsenmia.blogspot.com
Postat av: Mariah

Äntligen hör du av dig igen! Ni verkar ha det bra där nere trots sjösjuka och fyllesjuka ;-)

Hälsa elefanterna från mig!

2009-01-03 @ 10:56:04
URL: http://vilsenmia.blogspot.com
Postat av: Stina

Är grymt avundssjuk på dig. Skulle vilja komma dit efter allt elände jag haft. Kramisar o va rädda om er.

2009-01-04 @ 15:07:53
URL: http://kfasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0