src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Fredag kväll

Går bara inte:(
Ne jag får helt enkelt ge upp, jag skulle egentligen börja äta en måltid och två påsar på måndag men jag får börja nu i stället, jag mår inte bra av att äta 3 soppor om dagen:( Men vem säger att det inte kommer funka i alla fall? Ska kämpa för att äta nyttig mat då jag äter vanligt. Beslutet är taget nu i alla fall, jag vill inte må dåligt och inte ha ork.

Kvällens to do:)
Snart ska jag med Nina och Robert ut på stan för de ska ha godis, men inte jag, det är bara skönt att komma ut lite i friska luften. Sen blir det väll let´s dance, men min favorit är inte kvar för hon fick hjärnblödning, uch:( Får kolla in de andra dansparen och se vem som gör det bästa denna vecka:)
Magdalena Graaf Foto: TV4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0