src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ekonomi

Jag fattar inte vart alla pengar tar vägen, det jag har köpt är två tröjor för jag behövde verkligen det. fast nu när jag tänker efter så har en hel del pengar gått åt att jag har varit sjuk, jag har lagt ut nästan 500 kr samanlagt sedan jag kom hem på läkarbesök och mediciner. Sen måste jag ju ha böckerna till kursen med och de skostar ju endel. Nu håller jag på med cambridge med men jag har inte lagt ut ett öre än på de eftersom jag haft påsar hemma, men jag måste köpa mer idag och så ska jag köpa min kompis påsar för ett billigt pris så lite tjänar jag. Jag önska verkligen att jag hade pengar så jag slapp vara orolig varje gång jag måste köpa något.


Måste börja jobba på med tupperware snart så jag får in lite kosing i kassan. Sen ska jag försöka jobba när jag är hemma i Askersund med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0