src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Duktiga jag!

Känner mig verkligen på gång nu, ska snart i väg till gymet med Annelie, blir andra gången denna vecka och inte den sista får jag hoppas, kanske blir en tur i morgon med, då jagh bara kör kondition. Känns så himla skönt att kunna röra på sig igen efter resan och öroninflammationen. Ska försöka lägga upp mitt egna träningsschema som kommer gå ut på att minst va på gymet två gånger i veckan och minst en gång promenad i veckan. Är jag riktigt duktig så tränar jag med, men det kommer gå i perioder för jag har ju skolan också och när jag gått en hel dag i skolan brukar inte orken infinna sig när jag kommer hem. Nej nu ska jag bege mig och möta min vän vid Natilus.

Hör av mig senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0