src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ändrade planer


Igår sa jag att jag skulle börja med Cambridge men det blev ändrade planer och jag börjar på måndag i stället då jag hoppas att jag blivit bättre från Öroninflammationen, kände inte igår att jag hade motivation för att börja när jag hade så ont. Vaknade 12.00 i natt och hade svinont och fick dra i mig två alvedon och nu har jag inte så hont och det var ju ändå sju timmar sedan, så jag hoppas det är på bättingsvägen, jag kan ju tugga nu i alla fall:) Tro det eller ej men jag sov till halv sju idag, så min vändning på dygnet börjar gå bra med.

Kl 10.15 ska jag vara i skolan och göra min komplitering för att jag missade redovisning förra veckan. Senare idag ska jag DISKA här hemma om jag inte blir sämre för nu har jag ett diskberg, jag har verkligen inte haft ork de här dagarna, rättare sagt jag har haft så ont att jag inte kunnat stå så länge, tro det eller ej men min mamma sa att jag skulle skita i det:P Sen ska jag göra lite administra tiva saker, vi ska ha styrelsemöte i morgon och jag har gjort ett förslag på presentationer av oss själva, sen måste jag ladda kameran för vi ska ta kort på oss med.

Det är resereklamer på tv från thailand och snacka om att jag längtar tillbaka. I love Thailand<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du köpa min kartong med påsar? häls erika grattis i efterskott

2009-01-19 @ 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0