src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

VFU...

...sen tänker jag ta helg, eller ja jag tar helg från VFUn men inte skolan, måste nämligen ta igen lite tror jag. Ska även skriva en planering till en lektion som jag ska ha när min lärare kommer och hälsar på nästa vecka. Måste ta mig i kragen. Annars ska jag städa lite, det har blivit en helgsysla eftersom VFUn tar all tid under vecko dagarna för tillfället. På måndag är jag dock ledig för de har studiedag ungarna och det fick även jag:) Men då ska jag sitta i skolan och göra en powerpiont presentation.

När jag kommer hem vid 16.20 idag är det bara att skynda sig och byta om sen ska jag med ett gäng på after work på scandik, ska vara riktigt billigt att äta där. Trevligt ska det bli!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0