src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Ni som trodde...

...att ni hade blivit av med mig, hade så fel:) Jag har inte haft bloggtorka, fasnat i toalettstolen, krachat datorn eller inte haft tid, anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag betalade pengarna för internet samma dag som de stängde av det för dem som inte hade betalat, det står liksom att man har tills 1 februari, men tydligen så stänger de ner det samma dag:s Fråga mig inte varför? Vilket fall har jag inte fått till baka mitt internet fortfarande utan jag får ta med min kära elektroniska vän till skolan och sitta här där jag kan koppla upp mig i alla fall. Ska snart bege mig till dem som har hand om internetanslutningen till studentbostäderna och se varför jag fortfarande inte fått tillbaka anslutningen? 

Ja ha eftersom jag inte har kunnat skriva förns i lördags eftermiddag får jag väll uppdatera veckan som gått:) 

Lördag kväll: I lördags kväll så begav jag mig ner till mina kompanjoner Nina och Robban och hade lite förferre innan vi skulle till krogen. Vi hade riktigt trevligt och skratta mycket, plus att det blev en hel del galna kort:p Lite senare gick vi till grannhuset på en annan försfest där vi inte stannade allt för länge för det var dags att bege sig ut på stan. Vi gick till Vatra, det stället jag tyckte minst om men det var en av tjejerna som absolut ville gå dit eftersom hon inte hade varit där. Det var inte alls roligt och vi stanna typ bara två timmar sen gick vi till Mc och köpte med oss lite fyllemat hem (inte bra). Vi åt och hade det gött hemma, sen blev det hissen upp till mig och pang boom i sängen. Var så himla trött.

Söndag: Riktigt seg dag och jag fick inte alls mycket gjort mer än att tvätta och ta en promenad med Robban och Nina, det var skönt att komma ut och ta lite frisk luft.

Måndag: På morgonen begav sig jag och Maria ut på en promenad, det var verkligen svinkallt och mina kinder såg ut som tomater när jag kom in efter den turen, men det var skönt att röra på sig, när jag kom hem plocka jag undan lite hemma och gjorde mat för att senare bege mig till gymmet på spinning i 30 minuter.

Tisdag: Dags för skolan som börja klockan 8.15 och slutade kl 15.00, det var intressanta föreläsningar om olika pedagogiker, men jag var riktigt trött när jag kom hem.

Onsdag: Skola mellan 9.15 till 15.00, inte lika roligt som dagen före, var så himla trött när jag kom hem så jag la mig på soffan och slappa. Nina och jag gick även ut på stan och lämna tillbaka lite filmer och så.

Idag torsdag: Ja jag ska le sitta här i skolan till 12.00 ungefär och kolla igenom lite VFU uppgifter och så, sen ska jag och Nina ut på stan och handla lite inför helgen, jag ska ju på teambuildning lördag till söndag så jag måste fixa lite saker till det. Vid 17.00 så ska vi ha möte med styrelsen för att sedan klockan 18.00 bege oss till FUM , som jag inte hoppas tar hela natten. För på fredag ska jag tvätta kl 7.00 och då vill jag gärna vara pigg. Ska ut till min Vfu vid 12.00 också och träffa min handledare och diskutera hur min Vfu period kommer bli.

Ne nu ska jag göra lite nytta, jag hör av mig mer när mitt internet har kommit tillbaka hemma .

Kommentarer
Postat av: Mia

Whio you'r back! Det där med din internetanslutning. När man betalar räkningar så skall man alltid räkna med tre bankdagar. Dvs den tid det tar för dina pengar att "färdas" från ditt konto till den som skall ha pengarna. Det är bara när du överför pengar till någon som har samma bank som dig som du kan räkna med att det är en omgående överföring. Hoppas att det ordnar sig.KRAM

2009-02-05 @ 10:20:21
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0