src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Funderingar och tankar

Till en början såg jag det som en stor möjlighet att tjäna extra pengar, men efterhand har det bara blivit en tung börda att bära, många krav som ställs, men jag känner att jag inte kan uppfylla dem.  Jag vet inte riktigt hur jag ska göra? Jag ska i alla fall ordna de saker som jag påbörjat och när allt är ordnat är det nog dags för mig av avtacka mig allt. jag ska prata med min Teamledare och höra vad hon säger. Hon vill garanterat ha mig kvar men som sagt så pallar jag inte med trycket. De sa när jag börja att jag skulle få välja själv mina arbetstider, men ju längre tiden går tycker jag bara att de löftena försvinner. Utmaningar som går ut på att hela teamet ska arbeta, och då känns det som att det är jag som förstör allt om jag inte uppfyller de krav som ställs då. Jag har i alla fall provat på detta och jag har lärt mig något av det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0