src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Askersund

I går kl 8.15 gick bussen hem till Askersund, och jag hade den vanliga turen att just den dagen jag ska åka med den bussen ska alla människor med och olickas upp efter vägen. Annars brukar den bara åka raka vägen. Jaja jag får va glad att komma fram någongång. Det var i alla fall skönt att komma hem, hehe det första jag gjorde när jag kom hit var att äta frukost och tjata lite med mamma, sen somna jag som en stock på soffan och sov i två timmar. Det är någonting med den där soffan?

I natt har jag inte sovit alls bra i den där soffan, min rygg gör ont:( Men vart annars ska jag sova? När Marina inte är hem brukar jag ta hennes säng och det är ju snäppet bättre, men inget slår min sköna och underbara säng. Saknar min säng<3

I kväll så ska jag ha tupperwaredemo för mellan 10-20 personer. Pengar, Pengar, Pengar! Får jag hoppas:)  Ska förbereda lite nu under dagen, ska se vad jag ska visa och så.

Snart ska jag se på slalom på tv! Får hålla tummarna för svenskorna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0