src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Alla Hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, jag vet inte riktigt vad jag ska säga? Den här dagen har jag förknippat med ensamhet i alla år, en dag då jag ofta sitter ensam hemma. Nästan alla mina vänner har förhållanden och dom tillbrinngar denna dag med sin käraste. Jag lägger inget hat på denna dag, men jag lägger en tanke till de personer lik som jag sitter ensam hemma.

Men jag tänker i alla fall önska alla mina vänner en bra alla hjärtans dag, ni vet vilka ni är<3


Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

att sitta hemma ger dig ju ingen karl du måste ju ut på maknaden, gå på pub, disco mm. att tycka synd om sig är heller inget som ger kö med karlar utanför dörren. men tack för rosen. ha en god lördag häls kusin vitamin på jobbet i örebro

2009-02-14 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0