src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

*Vit tisdag*

När jag vaknade upp i morse och kollade ut genom fönstret var det helt vitt på backen, och under dagen har det kommit ännu mer snö och det snöar fortfarnde. Älskar verkligen när det snöar ute och man kan sitta inne i soffan under en filt och mysa.

Idag har jag tagit en pluggfri dag och jag har försökt att undvika att tänka på plugg också, med tanke på att det har varit lite för mycket för mig att tänka på ett tag. Jag har verkligen mått bra idag och bara tagit hand om mig själv. Jag har även varit till stadsbiblioteker och lämnat tillbaka lite böcker, slängt massor av kartonger och annat skräp, tvättat och strykit och vikt tvätt. Så nu är jag ganska nöjd med mina insatser idag! Men innan jag ger upp helt så ska jag plocka undan lite böcker från borden och ställa dem i hyllan, jag har sjukt mycket kursböcker alltså, det är många hundralappar jag lagt ut på dem.

Igår var jag med några i klassen och åt på Mangos sedan begav vi oss hem till Oliver på lite julmyss med glögg och godis, samt mycket sång! Tack vänner för en trevlig kväll:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv Sofia, det var mycket trevligt!

2009-12-15 @ 20:00:37
URL: http://miamariah.sytes.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0