src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Vad har hänt?

SVAR: Mycket! Både roliga och tråkiga saker.

Förra helgen tillbringa jag tillsammans med Nina och Robert i Nyköping. Ninas mamma fira vi och jag träffa många i hennes familj:) Jag hade en mycket trevlig och rolig helg.

För mycket
När jag kom hem till skövde igen la sig all tyngd på axlarna igen, och på måndagen bröt jag minst sagt ihop på kvällen innan jag skulle somna. Jag orkar inte med allt nu, det är aldeles för mycket. Skolan tar all energi och lusten för annat börjar svalna. Jag tänker skola 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. Jag se till och med skolan varjedag från mitt fönster. Ibland blir det bara för mycket helt enkelt. När kroppen börjar säga ifrån är det dags att lägga ner vissa saker.

Jobbigt beslut
Fotboll är verkligen mitt liv, det är det roligaste jag vet, och jag missar nästan aldrig träningarna. Men på måndagen tog jag även beslutet att lägga skorna på hyllan en tag. Jag vela fram och tillbaka men det var den ända utvägen. Jag brukar aldrig välja bort träningar men just nu känns det som att jag inte har något val. Det var som att jag hade gråt i halsen när jag ringde och sa det till min tränare. Förhoppningsvis kan jag återuppta fotbollen i januari igen.


Vad händer i helgen nu då i helgen?
Just nu sitter jag i Askersund hos mor och njuter av att slippa se mitt hem och allt annat runt omkring och bara leva i min fantasi. har böckerna här brevid mig men jag har barat öppnat dem en gång. Förhoppningsvis kanske jag kan få lite mer energi i morgon, om inte annat får jag ge järnet när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Sara

100 Kramar till dig Fialotta!!

2009-12-05 @ 22:07:20
URL: http://saraalvarsson.blogg.se/
Postat av: marica

Du får försöka tänka på dig själv men jag förstår precis hur du känner och stressen gör att man inte mår bra... :/ Njut nu av närheten till mammsen, det brukar göra susen! Kram

2009-12-05 @ 22:17:05
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker också helgen var otroligt mysig o. jag hoppas du kände dig riktigt så välkommen som vi menade för alla våra gäster. Ta det lugnt o försök tänk att du gör det bästa du kan efter de förutsättningar du har vad gäller dina prestationskrav i skolan... o. du fotbollen finns ju kvar... kram från Ninas mamma Catharina

2009-12-05 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0