src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Önskan

I onsdags så var jag i skolan hela dagen och jag satt i biblioteket hemman 14.15 och 20.00 och då blev jag halft klar med min individuella uppgift i barn- och ungdomslitteratur. Nu har jag bara det svåra kvar. Känns som jag aldrig kommer få ihop det heller. Det är så himla svårt och jag fattar inte direkt vad författaren pratar om? Idag önskar jag att uppgiften blir klar, ska snart gå till bibblan och tänker inte gå därifrån förens det är klart. Så idag har jag ingen direkt planering vad som ska hända idag eftersom all fokus ligger på uppgiften.

I morgon ska jag till Mia i Röfors och träffa några som jag gick tillsammans med på BF:) Det var ett tag sedan vi träffades. Så det ska bli jätte trevligt att träffa alla igen!

PÅ söndag blir det äventyrsbadet här i skövde som precis öppnat, får gå dit gratis! Alla vi i damlaget blev bjudna på detta!


Nej nu till skolan:)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0