src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Kreativ var namnet

Idag har det varit full rulle, begav mig till skolan en timma tidigare idag för jag skulle uträtta lite ärenden så jag gick hemifrån 9.00. Hade föreläsning mellan 10.15 till 12.00, den handla om genusanalys i bilderböcker. Vet inte riktigt vad jag tycker om den föreläsningen, läraren läser bara ur papprena men hon har mycket bilder så det är ju i alla fall bra. På lunchen så var jag på examensceremoni möte. Jag har nu insett att jag kanske inte borde tagit på mig detta för tiden räker inte till. Men nu är det bara att bita ihop. Efter lunchen så satt jag Karin och Marie och gjorde klar en analys av en bok, skönt att ha den ur världen. Sedan efter tre åkte cykla jag hem till Annelie och planera redovisningen av den digitala uppgiften i morgon. Så jag var hemma kl 18.00 idag, inte illa det:) Jag har ju i alla fall varit kreativ!

I morgon har jag som sagt redovisning och den är mellan 8.15-12.00 sedan ska jag sitta med min individuella uppgift och förhoppningsvis komma en bra bit på den! Få köra med straffmetoden i morgon helt enkelt. Inget plugg, ingen tv efter kl 18.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0