src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js"> Sofia Magdalena -

Jullov eller?

Idag gick jag sista dagen i skolan år 2009! Nu har vi jullov, eller jullov och jullov det heter så men det är inte riktigt så, jag har miljöner saker att göra på portfolion fram till mitten av januari så helt ledig kommer jag inte vara.

Igår fick jag samtal av min kära vän Sara, jag blev ganska förvånad när hon ringde men väldigt glad! Det är så skönt att prata med henne ibland, speciellt om gamla roliga minnen! Vi ska försökas träffas i Askersund nu under juldagarna och mysa lite:)

Tänkte precis tanken att jag måste till affären och köpa lite saker till maten jag ska laga, men när jag nu tittar genom föstret så känns det inte så lockande. Ute snöar det och blåser som tusan plus att det är -7,8 grader ute. Jag kommer fysa ihjäl. Men jag måste verkligen handla:/ Altså aktuellt väder i skövde är -7,8 grader och snöstorm.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0